top of page
Veel gestelde vragen 

Uw antwoord niet gevonden? dan kan u onderaan het formulier invullen

Kan ik best reserveren?

Reserveren is uiteraard niet verplicht en ook zonder reservatie is iedereen steeds welkom. Het is uiteraard wel aan te raden, zo kunnen wij ons alvast voorbereiden op uw komst, voldoende personeel voorzien op drukke dagen en u bent  zeker van een plekje. Ook indien u in het bezit ben van een cadeaubon vragen wij u om zeker te reserveren.

Hoe kan ik best reserveren?

Reserveren kan op verschillende manieren, telefonisch, in de zaak, of de meest aangeraden manier is via het reservatieformulier van deze website. Indien u wil reserveren voor één van onze formules zoals, het ontbijtbuffet, de kerstbrunch, een high tea, enz...kan u dat ook doen via de reserveringspagina, door op de formule te klikken en dan de juiste gegevens in te vullen.

​

Hoe kan in mijn reservatie aanpassen?

Dat kan u doen door via de bevestiging mail die u gekregen heeft op "bekijk mijn reservering" te klikken, u kan ons ook bellen via 03/337.99.88

Wat zijn de openingsuren?

Onze openingsuren kunnen wel eens verschillen naargelang de periode van het jaar of dag van de week. Vertrouw dus niet altijd direct op openingsuren die u online kan vinden. Voor onze openingsuren en sluitingsdagen kan u altijd best terecht op onze contactpagina op deze website, u kan uiteraard best altijd een reservatie plaatsen, zo bent u altijd zeker.

Zijn jullie ook 's avonds geopend?

Wij zijn 's avonds niet standaard geopend, wel kunnen groepen gebruik maken van onze locatie buiten onze openingsuren. 

Wat met mijn vervallen cadeaubon?

Onze bonnen zijn 1 jaar geldig, los van onze sluitingsdagen en vakantieperiode uiteraard. Gaat uw bon toch bijna vervallen en geraakt u niet meer op tijd in ons restaurant, kan u ook altijd terecht in onze shop. Een vervallen cadeaubon kan u helaas niet meer gebruiken.

Mag ik mijn hond meebrengen?

Honden zijn meer dan welkom in onze zaak, ze krijgen van ons een bakje water en bij het buitengaan een snoepje. We vragen wel om ze aangelijnd te houden. Wist u dat wij zelf trouwens ook een schattig teckel hondje hebben, "Nora" 

Kunnen wij met cheques betalen?

Normaal gezien aanvaarden wij veel soorten maaltijd en andere cheques, echter zijn wij pas overgeschakeld naar een nieuw betaalsysteem dat deze functie nog niet ondersteund, momenteel is het dus even niet meer mogelijk maar zij hebben ons verzekerd dat dit binnenkort ook bij hen zal werken.

Hebben jullie kinderstoelen 

Ja, wij hebben enkele kinderstoelen. Deze zijn niet geschikt voor hele kleine kindjes aangezien ze niet vastgezet kunnen worden en er maar 1 stoel is met een eetplankje voor. We kunnen deze ook niet voor u reserveren. indien ze vrij zijn mag u deze altijd gebruiken. Wil u toch zeker zijn brengt u er best zelf eentje mee.

Hebben jullie Glutenvrije alternatieven

Jazeker, dat hebben wij zeker, al onze salades zijn glutenvrij, ook hebben we nog verschillende andere gerechten die glutenvrij zijn of we kunnen aanpassen, deze kunnen ook geserveerd worden met glutenvrij brood, indien u dit wenst vragen we wel om dit bij de reservatie te vermelden minstens 1 dag op voorhand, zo kunnen wij dit brood voor u mee afbakken in de ochtend. Bij groepsformules die op voorhand besproken worden zijn de mogelijkheden uiteraard nog uitgebreider.

Een vraag stellen

Wij proberen u zo spoedig mogelijk te antwoorden. 

Mocht u geen antwoord ontvangen van ons, kijk dan ook uw spam-mail na. 

​

LET OP: reserveren via deze weg is niet mogelijk.

​

​

Wij hebben uw bericht ontvangen en doen ons best u zo snel mogelijk te antwoorden. Kijk ook uw spam-mail na!

bottom of page